2016 m. kovo 1 d., antradienis

Vyšnių žiedų duetas iš L'occitane

Su prasidėjusiu kalendoriniu pavasariu atsirado truputėlis laiko prisėsti prie kompiuterio ir parašyti bent vieną įrašą. Šį kartą apie praėjusios Valentino dienos dovanas nuo vyro. Prisipažinsiu, mes su vyru nesame dideli romantikai, todėl tomis progomis, kuriomis dovanojame vienas kitam kažką, dovanos būna praktiškai panaudojamos. Ši Valentino diena buvo ne išimtis - vyras gavo rinkinuką iš Rituals, o aš rinkinuką iš L'occitane. Manasis dovanų maišelis vos pradarius pakvipo šiltais orais - maišelyje gulėjo L'oocitane vyšnių žiedų dušo želė "Folie Florale" bei to pačio pavadinimo bei kvapo kūno pienelis. Kiek save pamenu, aš niekada negalėdavau ramiai praeiti pro higienos skyrius, turėdavau apčiupinėti ir išuostyti visas dušo želė, visus muilus ir šampūnus. Čia kaip kokia priklausomybė, tik ta tokia nepiktybinė (mano piniginė taip nemano). Dušo želė pas mane šiuo metu yra tiek, kad pusę giminės galėčiau numaudyti. Nors esu skaičiusi, kad pagal etiketą, higienos priemonių nevalia dovanoti, tai lyg ir prastas skonis, bet bala nematė tą skonį šiuo atveju, nes man tokios dovanos yra prie geresnių.
Na, bet gana apie dovanas, grįžkime prie L'occitane. Mano gautas priemones galima įsigyti L'occitane parduotuvėse arba www.loccitane.com, jų kaina: kūno pienelio (250 ml) - 23 EUR, o dušo želė (250 ml) - 14,50 EUR.


Trumpa citata apie "Folie Florale" seriją:
Kai ateina pavasaris ir gamta sprogsta naujam gyvenimui, vyšnių šakos pasipuošia baltučiais žiedais. Kaip gėlių fejerverkai jie įžiebia Provanso sodus ir akina nepaprastu grožiu. Sprogstančios gėlės dovanoja ne tik nuostabų grožį, bet ir kibirkščiuojantį aromatą.

Mano įspūdžiai 

Vargu ar apie L'occitane reikia daug rašyti, nes kas bandė jų produkciją, tikrai žino, kad visos jų priemonės geros, kvapai vienas už kitą maloniau nuteikiantys nosis, o "Folie Florale" - ne išimtis. Aš, tiesą sakant, dušo želėms didelių reikalavimų nekeliu. Dušo želė paskirtis yra gerai plauti, pakankamai, bet ne per daug putoti, gerai nusiskalauti ir skaniai kvepėti. Atrodo, viskas paprasta ir visos dušo želė turėtų tai daryti, bet deja, kartais būna ne visai taip - kitų dušo želė kvapas prausiantis turi specifinį cheminį kvapą, kurį galima užuosti ir jei aš tą kvapą užuodžiu, daugiau tos priemonės nebeperku. L'occitane to cheminio, erzinančio kvapo neturi, tad dušo želė vertinu puikiai ir mielai įsigyčiau dar kartelį (arba laukčiau kol vėl vyras ras progą man ją padovanoti). Vyšnių žiedų kvapas puikiai tinka pavasariui, nes šylant orams, dažna renkamės priemones, turinčias gėlių aromatą. Putoja pakankamai, nusiplauna gerai, o išsimaudžius, kvapas dar kurį laiką išlieka ant odos. Kūno pienelis maloniai tepasi į odą, greitai susigeria, nepalikdamas riebumo pojūčio, gerai drėkina, kvapas taip pat greitai nenugaruoja nuo odos. Minusai? Ko gero, tik kaina, nes jei kalbant apie dušo želė, tai kasdieniam prausimuisi 14,50 EUR nėra maži pinigai, na, bet iš kitos pusės žiūrint, gi tai L'OCCITANE, o jų produkcija bent jau man tikrai verta kiekvieno išleisto euro.

O kokias L'occitane priemones mėgstate Jūs? Ką rekomenduotumėte? Lauksiu komentarų.

- M -

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą