2016 m. vasario 26 d., penktadienis

The Box beauty edition dėžutė

Praėjus šešioms dienoms po džiaugsmo, jog spėjau užsisakyti pirmąją The Box staigmenų dėžutę (skelbta, kad jų buvo išleista viso labo tik 60), šiandien sulaukiau kurjerio skambučio, kad jau tuoj tuoj galėsiu džiaugtis dėžutės išpakavimo procesu. Ir aš tikrai džiaugiausi. Džiaugiausi, kai pamačiau, kad dėžutė, skirtingai nuo Grožio Draugo dėžutės, siunčiant buvo atskirai įpakuota, todėl mane pasiekė graži ir nenutrinta. Tai turbūt ir buvo viskas, dėl ko aš galėjau pasidžiaugti išleidusi 20 EUR už dėžutę + 3 EUR už siuntimą. Na, bet apie viską nuo pradžių.


Kaip dėžutę pristatė pardavėjas www.thebox.lt:

"Kiekvieną moterį džiugina staigmenos, o dabar Jus nustebinti nori The Box specialaus leidimo dėžutė Beauty Edition.Šioje dėžutėje rasite įvairių kūno ir plaukų priežiūros priemonių, o taip pat ir dekoratyvinės kosmetikos. Rinkinį sudaro pilni produktai ir mėginėliai. Iš viso 5 pilno dydžio produktai, taip pat travel dydžio produktas, veido priežiūros aksesuaras bei 4 mėginėliai. Dėžutėje dalyvauja nurodyti ir kiti prekiniai ženklai. Išbandykite dar neatrastus produktus, rekomenduokite draugėms ir dalinkitės dėžučių turiniais socialiniuose tinkluose!"
Dalyvaujančių firmų sąrašas: 
Ką gavau aš



Bourjois
Pamačiusi šios firmos logotipą, aš tikrai mažų mažiausiai galvojau apie pincetą, bet būtent jį ir gavau. Nuvylė? Iš dalies, nes tikėjausi kažko iš dekoratyvinės kosmetikos, o gavau pincetą, tačiau per daug skųstis negaliu, nes savo turėtą kažkur pamečiau, taigi daiktas nenaudojamas nebus.

Nivea
Hmm, na kas nori sumokėjęs pinigus už staigmenų dėžutę rasti joje tai, ką ir netyčia galima rasti bet kuriame prekybcentryje nuėjus pirkti maisto? Niekas. Aš irgi nenorėjau, bet radau. Radau kremą, bet blogiausia šitoje vietoje visai ne tai. Blogiausia tai, kad tas kremas, vietoje ant pakuotės žadamų 50 ml, tikrai tiek tūrio neturi, nes kremo ten tėra tiek, kiek matosi nuotraukoje prie mano piršto. Kur likęs, neklauskit...


Sally Hansen
Deja, bet manojoje dėžutėje šios firmos nebuvo nė kvapo.

The Body Shop
Aš labai mėgstu The Body Shop produkciją. Tikrai. Mano dėžutę pradžiugino (tiek kiek gali pradžiuginti kelioninė pakuotė) šios firmos dušo želė. Dušo želė man niekada nebus per daug, taigi dėl šio produkto nesiskundžiu.

Marks & Spencer
Ši firma mano dėžutėje sudalyvavo kūno ir rankų losjono pavidalu. Būtų pusė bėdos, bet losjonas keliaus į šiukšlių kibirą, mat pasibaigusio galiojimo priemonių aš nenaudoju (ir Jums nesiūlau). Ar nuvylė? Netgi labai...


Regene
Iš Regene radau tris mėginėlius: šampūno, balzamo bei šampūno nuo plaukų slinkimo. Mano plaukai po antrojo vaiko gimimo kaip tik pradėjo slinkti, tai mielai išbandysiu, bet vargu ar pajusiu poveikį iš vieno išsiplovimo.

Rimmel
Akių makiažo valiklis. Greičiausiai sunaudosiu. Negi mesi, kai pinigai sumokėti, bet iš Rimmel taip pat tikėjausi dekoratyvinės kosmetikos priemonės, o ne valiklio.

w7
Ši firma manojoje dėžutėje nesudalyvavo.

Maybelline
Sprendžiant iš ryškiai šokoladinės lūpų blizgio spalvos, kurį radau atidariusi dėžutę, tai ko gero tai spalvai buvo taikomas labai didelis nukainojimas dėl prasto perkamumo. Mesti gaila, naudoti ranka nekyla. Ar patiko sakyti turbūt ir neverta.

L'oreal
Deja, bet mano dėžutę ir ši firma aplenkė. Nei pilnos pakuotės, nei mėginėlio. Ačiū ir už tai.

7th Heaven
Ir šios firmos nieko neradau.

P.S.
Jau net nepatogu ir sakyti, bet ir P.S. man nieko nepaliko.

Nors dalyvaujančių firmų sąraše paminėta nebuvo, bet dėžutėje radau Himalaya kūno šveitiklį, Macadamia plaukų kaukę (mėginėlis) bei Milka šokoladą.

Apibendrinant galiu pasakyti, kad jei Grožio Draugo dėžutei dar gal ir duosiu antrą šansą pasitaisyti, tai The Box nuvylė ant tiek, kad ranka nekils daugiau sakytis jų antrosios dėžutės. Kodėl? Ogi todėl, kad pasibaigusio galiojimo ir nupiltos priemonės parodo, kad pardavėjas mažų mažiausiai negerbia kliento ir į dėžutę sudeda mestinus produktus. Beto, pagal ką buvo dėliojamos priemonės į dėžutes taip ir neaišku, mat iš visų šiandien internete matytų kitų The Box dėžučių, manoji atrodė bene prasčiausiai. Aš tikrai iš The Box tikėjausi daugiau, nes tai buvo jų pirmoji dėžutė, debiutas, ir tai turėjo būti kažkas, kas paskatintų norėti ir antrosios dėžutės, bet jų debiutas panašu, kad išėjo labai nevykęs. Toks jausmas, kad ką pigiausio rado, su ant ribos esančiu galiojimu, tą ir išsiuntė. Negražu, vaje kaip negražu ;)

Gal ir Jūs pirkote The Box dėžutę? Jei taip, kviečiu pasidalinti savo įspūdžiais komentaruose.

- M -



3 komentarai:

  1. Nesuprantu kodėl mane užklupo plaukų slinkimas, nepatiriu jokio streso ir mityba normali. Kodėl taip gali būti? Gal žinot kur galėčiau nusipirkti Regene mėginėlius nuo plaukų slinkimo? Norėčiau išbandyti, gal padėtų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki,
    Regene produkcijos galima įsigyti Camelia vaistinėse, tik nežinau ar pardavinėja ir mėginėlius. O dėl plaukų slinkimo, siūlyčiau išsitirti, galbūt organizme trūksta kokių elementų.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki,
    Regene produkcijos galima įsigyti Camelia vaistinėse, tik nežinau ar pardavinėja ir mėginėlius. O dėl plaukų slinkimo, siūlyčiau išsitirti, galbūt organizme trūksta kokių elementų.

    AtsakytiPanaikinti