2016 m. kovo 14 d., pirmadienis

Miss Lily grožio dėžutė

Oops, I did it again...
Šiandien ir vėl nuo ryto, kupina smalsumo, laukiau kurjerio skambučio į duris. Sulaukiau. Nors po Grožio draugo ir The Box žadėjau sau kurį laiką susitvardyti nuo grožio dėžučių pirkimo, bet Miss Lily mane nesunkiai įkalbėjo pačiupti ir jų vasario mėnesio dėžutę, tad dalinuosi su jumis savo įspūdžiais ir dėžutės turiniu.
Kur gamima įsigyti: www.misslily.lt
Kaina: 20 EUR
Pardavėjo aprašymas:
Užsisakyti Miss Lily grožio dėžutę yra išties paprasta! Kiekvieną kartą Miss Lily sukomplektuoja konkretų skaičių dėžučių ir paskelbia jų pardavimo laiką. Sukomplektuotos mėnesio dėžutės parduodamos  tik tol kol visos neišparduotos. Tad dovanokimės, dovanokim ir būkim apdovanotos kartu!
Miss Lily džiaugiasi kiekviena, prisijungusia į būrį!
Kaip buvo skelbiama Miss Lily internetiniame puslapyje, vasario mėnesio dėžutėję turėjo slėptis Elizabeth Arden, Missha, Balance Me ir Yes to kompanijų prekės, taigi išpakuojame dėžutę ir žiūrime kas joje manęs laukia.
Pradariusi kartoninę, kurjerio atvežtą dėžutę radau dailią, juodą dėžutę:


Vaizdas ją atidengus:



Turinys:
1. Elizabeth Arden Eight Hour Skin Protectant (30 ml)
Dėžutėje pridėtas trumpas prekių aprašymas sako, kad šis kremas tinka visiems odos tipams, puikiai ją apsaugo ir maitina, o 50 ml kainuoja 29,66 EUR. Aš gavau mažesnę kremo versiją - 30 ml, kurios ir kaina atitinkamai mažesnė. Ar patiko? Iš Elizabeth Arden esu turėjusi tik kvapųjį vandenį, bus puiki proga išbandyti kažką kito, tik aš iki dėžutės gavimo kažkodėl įsivaizdavau, jog Elizabeth Arden firma mane pasieks dekoratyvinės kosmetikos priemonės pavidalu.


2. Missha mėlynių arbatos veido prausiklis (150 ml)
Aprašyme sakoma, kad prausiklis nealergizuoja, puikiai valo ir ypatingai gerai maitina odą, 150 ml kainuoja 6,90 EUR. Šis prausiklis bus pirma mano kosmetikos priemonė, ant kurios rašo, kad ji pagaminta Korėjoje, bus įdomu išbandyti kokybę.


3. Balance me rankų kremas (30 ml)
Na, rankų kremų mano namuose šiai dienai apstu, bet aš kažkodėl ir tikėjausi, kad dėžutėje rankų kremą rasiu vienos ar kitos firmos, tai per daug nenustebau, Nei nudžiugau, nei nusivyliau, išbandysiu. Aprašymas sako, kad kremas tinka tiek rankoms, tiek kūnui ir yra priešraukšlinis, pasižymintis odos maitinimo ir drėkinimo savybėmis. 30 ml kaina 5,45 EUR.


4. Yes to servetėlės veidui valyti (10 vnt)
Dėžutėje radau pakuotę antialerginių servetėlių, tinkančių tiek makiažui nuvalyti, tiek veidui atgaivinti. Skelbiama, kad Yes to produkcija natūrali, be parabenų ir dirbtinių priedų (tai aš dar patikrinsiu). 10 vnt kainuoja 2,63 EUR, 30 vnt. - 5,27 EUR. Kaip tik galvojau, kad reikia įsigyti servetėlių, turėti rankinėje, artėjant vasarai, tad servetėlės mane nudžiugino.


5. Nails Inc.nagų lakas (4 ml)
Paskutinė priemonė, rasta dėžutėje - nagų lakas. Pakuotė maža, bet tai dar ir geriau, nes didesni nagų lakų buteliukai pas mane paprasčiausiai sutiršėja, nespėti sunaudoti, tad tenka juos mesti lauk. Spalva gan įdomi, pavasariška, galbūt netgi mergaitiška, tokios neturiu, tad ir šis radinys manęs nenuvylė. 4 ml kaina 6,44 EUR.


6. Dar mano dėžutėje slėpėsi Missha kremo mėginėlis, apie kurį ne kažką galiu ir tepasakyti, nes aprašymas ant mėginėlio - korėjietiškas, o korėjietiškai aš tikrai nemoku. Nepaisant to, manau, kad smalsumas nugalės ir aš jį išbandysiu. Taip pat gavau spalvinimo atvirutę, kurią įsidėsiu į savo spalvinimo knygą ir prie progos nuspalvinsiu.

Tai ir viskas, ką radau dėžutėje. Apibendrinant galiu pasakyti, kad Miss Lily grožio dėžutė buvo ta, dėl kurios ilgiausiai dvejojau pirkti ar ne, tačiau pasirinkimas pirkti pasiteisino - Miss Lily iš vasario mėnesio dėžučių mane mažiausiai nuvylė. Išvis nenuvylė. Ją gavau paskutinę, tai gal jau buvau nusiteikusi po The Box fiasko, kad ir čia nieko gero nerasiu, bet viskas buvo atvirkščiai. Smagu gauti tai, ko nesi bandęs, smagu susipažinti su naujomis kosmetikos firmomis. Priemonės buvo nenupiltos (kaip The Box), neprapakuotos, nepasibaigusio galiojimo, o tai jau džiugina, kai turi kitokios patirties. Manau, kad lauksiu naujos Miss Lily dėžutės ir vargu ar dėl jos sudvejosiu.

Iki kito karto!

- M -

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą