2016 m. kovo 5 d., šeštadienis

The Balm of Your Hand makiažo paletė

Paskaičius mano kol kas tik penkis parašytus įrašus, jau galima susidaryti įspūdį, kad pas mane vonioje ir kosmetinėje yra tik priemonės prausimuisi ir tai, ką gaunu spontaniškai užsisakiusi kokią kosmetikos staigmenų dėžutę. Taip tikrai nėra, turiu ir dekoratyvinės kosmetikos, todėl kaip įrodymą pateikiu įrašą apie The Balm of Your Hand makiažo paletę. Iki šios paletės The Balm produkcijos nebuvau bandžiusi, bet www.topbeauty.lt parduotuvėje jau kuris laikas gundžiausi šios firmos spalvingomis ir nuotaikingomis pakuotėmis ir vieną dieną tiesiog nesusilaikiau - užsisakiau ir aš. Juolab, kad aprašymas skelbė, kad ši paletė yra limituoto leidimo. Nesusilaikymas kelių dienų bėgyje netruko pasiekti mano namus kurjerio su siuntiniu pavidalu ir šiandien jau galiu su Jumis pasidalinti savo įspūdžiais.


Kur galima įsigyti: www.topbeauty.lt
Kaina: 39,50€
Paletėje rasite:
● Hot Mama blush
● Instain Long Wear Blush
● Cabanaboy Blush
● Bahama Mama Bronzer
● Insane Jane eyeshadow/the Shady Lady palette
● Mischievous Marissa fr/the Shady Lady palette
● Sexy eyeshadow/Nude Tude Palette
● Lead Zeppelin eyeshadow from Balm Jovi
● Mary-Lou Manizer highlighter
● Caramel cheek & lip cream
● BalmGirls Mia Moore Lipstick


Paėmusi The Balm paletę į rankas aš ja smarkiai smarkiai susižavėjau. Ką čia susižavėjau, aš ją įsimylėjau ir jau koks geras mėnuo ja džiaugiuosi kaip mažas vaikas saldainiais. Visų pirma, The Balm iš kitų išsiskiria savo linksmomis, "skaniomis" pakuotėmis, bei nenuobodžiais, savitais pavadinimais. Kitas dalykas, ši paletė labai patogi įsimesti į rankinę ir nešiotis su savimi - vienoje vietoje yra dvi spalvos lūpų dažų (šviesesnė dienai, tamsesnė vakarui), akių šešėliai, skaistalai ir žymusis Mary-Lou Manizer highlighter'is, kurį galima naudoti keleriopai - tiek kaip šešėlį, tiek kaip įšviesintoją kontūruojant. Paletėje esantis veidrodėlis taip pat nepamaišo, nebereikia atskirai dėtis kito į kosmetinę rankinėje. Iki  pilnos laimės trūktų tik šepetėlio viskam tepti, na bet nereikia norėti per daug, taip? Na, bet paletės gražumas gražumui, priemonių universalumas universalumui, o pati The Balm of Your Hand būtų visiškai neverta savo pinigų, jei priemonės, sudėtos į ją nebūtų kokybiškos. Kokybė turbūt mane labiausiai ir sužavėjo. Spalvų pigmentacija - superinė, ant odos dengiasi lengvai, nereikia n kartų tepti, kad matytusi norimas spalvos intensyvumas, šešėliai dienos eigoje nesubėga, taip pat tepant su teptuku gan gerai sklaidosi, žinant, kokia dar neįgudusi, bet labai norinti įgusti mano ranka.
Pabaigai pasakysiu, kad jei reikėtų šį produktą vertinti dešimtbalėje vertinimo sistemoje, užsimerkusi ir nedvejodama duočiau 10 balų. The Balm of Your Hand yra pirmasis mano produktas iš The Balm, bet tikrai ne paskutinis, nes jau esu į savo wish list'ą įsitraukusi dar bent 3 jų priemones.

Ačiū, kad skaitėte. Iki kito karto!

- M -

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą