2016 m. kovo 5 d., šeštadienis

Rituals dušo putos Happy Buddha

Jau ne kartą esu minėjusi, kad prausimosi priemonėms turiu kažkokią maniją, man jų vis negana, vis perku perku ir panašu, kad dar ilgai pirksiu, neatsižvelgdama į tai, kad namie praustis dar tikrai yra su kuo. Taigi, šis įrašas apie dar vieną prausimosi priemonę, pabuvojusią mano duše - Rituals firmos dušo putas Happy Buddha.


Kaina: 50 ml - 4,50 EUR, 200 ml - 8 EUR
Kur galima įsigyti: Rituals parduotuvėse bei internetu www.rituals.lt
Sudėtis: AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ISOPENTANE, SORBITOL, ISOPROPYL PALMITATE, ISOBUTANE, PARFUM / FRAGRANCE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, SODIUM CHLORIDE, LIMONENE, SODIUM BENZOATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, CITRIC ACID, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CITRUS NOBILIS (MANDARIN ORANGE) FRUIT EXTRACT, CITRUS JUNOS FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE.
Apie gaminį iš pardavėjo:
Happy Buddha. Gaivaus apesino ir kedro aromato dušo putos. Mažas lašelis gelio, susiliejęs su vandeniu, akimirksniu pavirsta švelniomis putomis, puoselėjančiomis Jūsų kūną.
Mano įspūdžiai 
Rituals dušo putos kaip prausimosi priemonė putų pavidalu man buvo atradimas, nes iki šiol nesu bandžiusi nieko panašaus. Visada smagu išbandyti kažką naujo, o dar smagiau, kai tos išbandytos naujovės nenuvilia. Pasinaudojusi akcija, nusipirkau šių dušo putų mažają pakuotę (50 ml), kuri idealiai tinka keliaujant dėl savo kompaktiškumo. Tik kažin ar verta paminėti, kad priemonės pakuotė puikiai tinka keliaujant, nes greičiausiai tokio kiekio išleidimas jau iš anksto buvo pagalvotas apie keliones. Pati priemonė man patiko - savo paskirtį (prausti, gerai nusiskalauti ir skaniai kvepėti) atliko, švelni putojanti konsistencija irgi patiko, o apelsinų kvapu man kvepėti galėtų ne viena priemonė, mat aš tiesiog mėgstu šį kvapą ir taškas. Ar rekomenduoju? Žinoma. Ar pirksiu dar? Greičiausiai, tik reikės akcijų palaukti, nes, 4,50 EUR už kelioninę 50 ml pakuotę, nėra labai maži pinigai, ypač, jei dar neina atsikratyti įpročio visas kainas mintyse konvertuoti į apytikslę buvusios valiutos skaitinė išraišką. Per akciją, jei gerai pamenu, už šias putas mokėjau apie 2 EUR, o tokią sumą išleidus, širdies tikrai neskauda. Galima ir sau prisipirkti, ir dovanoms pačiupti.

Dėkoju, kad skaitėte ir iki kito karto!

- M -

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą