2016 m. vasario 18 d., ketvirtadienis

Vienetinės serijos "RASA" rankų kremas

           Labas!

    Nutaikiusi laisvą minutę kai vaikai miega, prisėdau rašyti savo antrojo įrašo (po jo, visų sekančių įrašų pažadu nebevardinti trečiaisiais, ketvirtaisiais ir t.t.). Pridariau produktų nuotraukų, bet niekaip negalėjau apsispręsti nuo ko pradėti rašyti. Apsispręsti negalėjau iki vakar, kai Eurokos parduotuvėje atsitiktinai pamačiau "Rasos" rankų kremą. Ne bet kokį, o vienetinės serijos mandarinų aromato matinamąjį rankų kremą, ant kurio puikuojasi stilistės Agnės Jagelavičiūtės pavardė. Apie šį kremą jau buvau skaičiusi internete daug gerų atsiliepimų, bet pačio kremo parduotuvėse rasti jau nesitikėjau, nes tarp tų gerų atsiliepimų ir liaupsių (tikrai pagrįstų) taip pat klaidžiojo komentarai su apmaudu, kad moterys ir merginos niekur neberanda jo pirkti. Visgi, aš esu tarp tų laimingųjų, spėjusių įsigyti tūbelę kremo. Na gerai, ne tūbelę, o tris, nes kiek radau, tiek pasičiupau - bus ir man, ir dovanoms (arba viskas man).

            Pacituosiu trumpą kremo aprašymą:
       
            Ar jauti, kaip skaniai kvepia grožis?
            Mažoje juodoje tūbelėje - gražių rankų paslaptis.
            Avokadų aliejus bei taukmedžio sviestas intensyviai maitina odą, apsaugo ją nuo                         šerpetojimo.
            Rankų oda taps viliojančiai švelni bei ypatingai kvapni. Priemonė nepalieka lipnumo                     jausmo.
            Patikrinta dermatologų."          

            O štai ir kremo sudėtis

 Nepasakyčiau, kad anksčiau labai jau sąžiningai naudodavau rankų kremus - turėti turėdavau, bet dažnai nerasdavau laiko jais pamaloninti savo rankų, mat su jais man kaip ir su nagų lakais - tiek vienu išsitepus, tiek kitu nusilakavus, atsirasdavo iškart krūva neatidėliotinų reikalų ir viską aplink ištepdavau. O ir šįkart, "Rasą" nusipirkau veikiau teigiamų atsiliepimų internete paveikta, parsinešiau namo ir pasidėjau. Namie kremą išbandžiau antra, nes pirmasis ją išbandė mano vyresnysis sūnus, kuriam tikrai metų dar ne tiek, kad kremais rankas tepti (2,5). Pačiupęs kremo tūbelę, vaikas rankas pasitepė vos vos ir iškart puolė uostyti (vyresnėlis bus šitoje vietoje į mane turbūt, nes kaip ir aš nepraeina pro higienos priemones jų nepauostęs...po tris kartus), kvapas labai greitai pasiekė ir mano nosį ir...ir tada prasidėjo mano ir šio kremo labai puikūs santykiai, kurie panašu bus ilgalaikiai, nes tūbeles, priminsiu, aš turiu tris ir su kiekvienu rankų patepimu, noras likusias dvi kažkam dovanoti, blėsta. Kremas - nuostabus, Nemeluoju. Man niekas už tai nesumokėjo, tai aš sumokėjau už visas tas tris kremo pakuotes ir man negaila nei vieno išleisto cento. Tekstūra lengva, maloni, kvapas toks saldus saldus, ne cheminis, natūraliai kvepiantis. Man asmeniškai kvapas asocijuojasi su namais, Kalėdiniu laikotarpiu (čia vis dėl to mandarinų kvapo, be kurio retos Kalėdos praeina pas mus, ir netik pas mus, ko gero), bet net ir praėjus visoms šventėms šio kremo nesinori statyti į lentynos kamputį. Žodžiu, šiemet mūsų Kalėdos kvepėjo tikrais, valgomais mandarinais, o mandarinų aromato "Rasa" rankų kremu kvepės...Velykos.

Taigi, mielosios, jei kartais pamatytumėte kokioje parduotuvėje (aš, pasikartosiu, radau Eurokos) šį kremą, galite pirkti nedvejodamos, tikrai vargu ar pasigailėsite, nes viskas jame puiku: geras kvapas, paprasto, bet kartu tikrai neprasto dizaino pakuotė ir tai kaip maloniai jis tepasi ir greitai, nepalikdamas riebumo pojūčio, įsigeria į odą. 
         Jei parduotuvėse rasti nepavyktų, bet vistiek norėtumėte įsigyti, tai mačiau, jog BIOK                  el.parduotuvėje http://eparduotuve.biok.lt/lt/ jo dar yra. Kaina 2,49 EUR.

         Ačiū, kad skaitėte ir iki kito karto!
       

        - M -
 ,

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą