2016 m. vasario 17 d., trečiadienis

Le Couvent Des Minimes siurprizų dėžutė (VASARIS)

Sveiki!

Neseniai, klaidžiodama internete atradau naujieną (turbūt naujiena tai buvo tik man) - grožio dėžutes (beauty box). Susigundžiau tokia paslaptinga dovana sau (kas be ko, dovanoti galima netik sau), kai užsisakai dėžutę ir kas joje sudėta sužinai tik gavusi ir išpakavusi dėžutę. Pirmai pradžiai užsisakiau dvi - vieną iš www.groziodraugas.lt, kitą iš www.cdstyle.lt. Pastarąją jau gavau, todėl skubu su jumis pasidalinti įspūdžiais bei atsiliepimais. Tiesa, reikėtų paminėti, kad siurprizų dėžutė buvo ne visai dėžutė, o veikiau siurprizų maišelis, nes supakuota buvo į maišelį. Nieko tokio, galbūt dėžutės buvo pasibaigusios, o ir domino mane labiau ne pakuotė, o turinys.


Taigi, sulaukusi kurjerio ir išpakavusi siuntinį, turėjau progą susipažinti su "Le Couvent Des Minimes" produkcija. Pardavėjo puslapyje susižavėjau produktų aprašymu, bei patraukliomis akiai pakuotėmis. Le Couvent Des Minimes - prancūziška kosmetika, sukurta pagal vienuolių receptus, apie kurią pardavėjas rašo:
"Le Couvent des Minimes" – veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonės, pagamintos pietų Prancūzijoje, Mane. „Le Couvent des Minimes“ produktų sukūrimą įkvėpė receptai, kuriuos daug metų naudojo ir  tobulino Mane vienuolyno vienuolės ir pranciškonų misionieriai. Todėl šiuose produktuose rasite laiko patikrintus, natūralius ingredientus ir senuosius fitoterapijos ir aromaterapijos receptus. Kiekvienas kremas, šampūnas ar balzamas – tai natūralus, kruopščiai atrinktų veikliųjų medžiagų šaltinis, praturtintas ne tik gydomosiomis savybėmis, bet ir dalele meilės, rūpestingumo, kuris gydo kūną ir sielą. Siekiant išsaugoti vienuolyno unikalumą, produktai dekoruoti senovinėmis graviūromis.
Staigmenų dėžutėje (maišelyje) radau tris produktus iš naujos "The Botanical Cologne of Serenity" linijos - dušo želė (200 ml), rankų kremą, bei atpalaiduojantį pagalvių purškiklį.Tai pagrindiniai trys produktai, įeinantys į rinkinį, o kaip papildomi buvo pridėti keli kitų gaminių mėginėliai, kuriuos taip pat sunaudojau ir ketinu pasidalinti su jumis savo pastebėjimais ir nuomone. Paskutinis maišelyje rastas dalykėlis buvo popierinė balta rožė, kurios panaudoti nepanaudosi, bet turinio ji anaiptol nepagadino, greičiau netgi papuošė ir padarė labiau panašų į dovanėlę - staigmenėlę.
Na o dabar trumpai apie kiekvieną gaminį.

Dušo želė


Turiu prisipažinti - turiu kažkokią silpnybę prausimo priemonėms, man jų vis negana, galėčiau visą vonios kambario spintelę prikrauti įvairiais prausikliais ir vistiek parduotuvėse dairyčiausi darrr :) Dėl savo didelio pomėgio prausikliams, pirma apžvelgsiu dušo želė, nes ją pirmąją ir išbandžiau. Aprašymas sako, kad ši dušo želė švelniai prausia ir subtiliai pakvėpina levandų, bergamočių bei mandarinų ekstraktais, bei nesausina odos. Ką galiu pasakyti? Ogi tai, kad aprašymas nemeluoja. Švelni konsistencija, aiškiai jaučiamas (jautrioms nosytėms gal netgi per daug jaučiamas) aromatas, prausimosi ritualą pavertė tikru atpalaiduojančiu malonumu. Išėjusi iš dušo dar tikrai kurį laiką jaučiau kaip skaniai kvepia oda, tačiau kvapas nebuvo per daug stiprus, nes nesuerzino net mano sūnaus, kuris dar maitinasi mamos pienu. Išvada - ši dušo želė man tikrai patiko. Vienintelis minusas, tai gan nemaža kaina (200 ml kainuoja 10 EUR), bet manau mes visos esame vertos retkarčiais pasilepinti, arba būti palepintos savo mylimųjų.

Rankų kremas


Nemeluosiu - rankų kremo pakuotės dydis (10 ml) gerokai mažesnis, palyginus su pakuotėmis, kurias anksčiau esu turėjusi. Tai tokia mini pakuotė, kurią labai smagu nešiotis su savimi rankinėje, nes užima labai mažai vietos. Pats kremas malonaus levandų ir mandarinų kvapo, o dėka jame esančio taukmedžių sviesto, rankų oda tampa švelni, pamaitinta bei apsaugota. Kremas greitai susigeria (kas man labai svarbu, nes neturiu tiek laiko, kad ramiai sėdėti bei saugoti kremu išteptas rankas), nepalieka riebumo pojūčio, tačiau gardus kvapas ant odos jaučiasi dar ilgai. Ar man patiko šis kremas? Be abejo. Ar jis turi minusų? Aš asmeniškai minusų neradau.

Pagalvių purškiklis



Šis pagalvių purškiklis yra pirmas pagalvių purškiklis, atsidūręs mūsų namuose, tai palyginti jo neturiu su kuo, todėl kažin ko apie jį pasakyti ir negaliu. Mano nosiai kvapas gan malonus - levanda ir akacija, tačiau šeimos jis nesužavėjo, kai išpurškiau dekoratyvines pagalvėles svetainėje (miegamojo pagalvių nedrįsau purkšti, nes mūsų mažasis sūnus dažnai miega mūsų lovoje, tad pabūgau sudirginti jo dar visai mažą ir jautrią nosytę). Jei reikėtų išskirti gaminį, kuris mane mažiausiai sužavėjo ir nudžiugino, tai būtų būtent šis purškiklis.

Trumpai apie mėginėlius


Iš karto atsiprašau už prastą mėginėlių pakuočių prekinę išvaizdą nuotraukoje, nes jas nufotografuoti ir mėginėlius aprašyti sumasčiau tik po to kai juos panaudojau. Dažniausiai mėginėlių aš išvis nenaudoju, na bent jau anksčiau nenaudodavau, nes laikiausi nuomonės, kad iš mažo jų kiekio ir vienkartinio pabandymo sunku pasakyti ar gaminys tinka ir patinka. Šįkart sunaudojau visus keturis mėginius ir nesigailiu. Šampūnas. Turbūt jis mane labiausiai sužavėjo iš visų šių mažyčių mėginukų. Tai maitinamasis plaukų šampūnas su lazdyno riešutų aliejumi, praturtintas rozmarinais, šalavijais ir dilgėlėmis. Visų pirma man labai patiko jo kvapas, toks šiltas, labai tinkantis šaltajam metų laikui, jaučiasi saldūs riešutai, o visų antra, tai panašu, kad mano plaukams (neapsisprendžiantiems ar jie labiau linkę dažnai riebaluotis, ar kartais ir pasausėti) jis tiko, mat jei šampūnas netinka, pajaučiu tai iš pirmo galvos išplovimo - plaukai tampa šiaudiniais. Trauksiu šį šampūną į sąrašą gaminių, kuriuos noriu įsigyti. Pilnos pakuotės kaina 14 EUR (250 ml). Antras man patikęs mėginėlis yra pėdų kremas "Hiker 's Foot Healer" su agurklės aliejumi, taukmedžių sviestu bei vynuogių kauliukų aliejumi. Kiek esu bandžiusi pėdų kremų, nei vienas manęs nesužavėjo, nes nepajutau skirtumo juos tepdama ir netepdama. Sutepiau visą mėginuko turinį ir vakare perbraukusi per pėdas atkreipiau dėmesį, kad pėdos, o ypač kulnai, gerokai švelnesni, nei visad būna. Išvada - aš jo noriu ir ketinu įsigyti. Jei įsigijusi pakeisčiau apie jį nuomonę, būtinai pranešiu. Pilnos pakuotės kaina 14,50 EUR (75 ml). Paskutiniai du mėginiai skirti labai jautriai odai, pagal aprašymą tinkantys mamai ir vaikui - kūno losjonas labai sausai odai (pilna gaminio kaina - 32 EUR už 400 ml) bei kremas jautriai veido odai (pilna gaminio kaina - 15,50 EUR už 50 ml). Abu šie gaminiai pasižymėjo gan subtiliu, neerzinančiu kvapu, tačiau kažko ypatingo jais pasitepusi nepajutau - arba mano odai (veido oda mišri, o kūno linkusi sausėti šaltuoju metų laiku) jaučiamo poveikio nepaliko, arba tiesiog neužteko vieną kartą jais išsitepti, kad jaustųsi jų gerumas.

Pabaigai 

Išbandytas ir aprašytas "Le Couvent Des Minimes" siurprizų maišelis (pardavėjo puslapyje minimas kaip dėžutė) kainavo 12,60 EUR (aprašyme sakoma, kad gaminių vertė dviguba), įsigyti jį galima www.cdstyle.lt. Mano nuomonė apie visą rinkinį - patiko, patiko ir dar kart patiko, lauksiu pasirodant naujo ir greičiausiai nesusilaikysiu jo neužsisakiusi.

Ačiū, kad skaitėte mano patį pirmąjį įrašą. Turite klausimų ar pastabų? O gal norite pasidalinti savo įspūdžiais apie Le Couvent Des Minimes aprašytus gaminius? Tuomet mielai kviečiu nesidrovėti ir komentuoti.
Iki kito karto!

-M-

1 komentaras:

  1. Ačiū už įdomų įrašą, pats galvoju apie tokios dėžutės su staigmenomis įsigijimą, bet dar nežinau, kuri įmonė. Gaila, kad nepridėjote rožės nuotraukos, man smalsu pamatyti, kaip ji atrodė.

    AtsakytiPanaikinti