2016 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Grožio draugo Grožio dėžutė Nr.6 (balandis)

Šio įrašo nebūtų buvę, jei aš turėčiau daugiau valios ir būčiau laikiusis sau duoto pažado kuris laikas  nebepirkti grožio dėžučių. Kadangi aš ir vėl nesusitvardžiau, tai šiandien kviečiu paskaityti apie balandžio mėnesio Grožio Draugo grožio dėžutę.
Štai šio mėnesio dėžutėje dalyvavusių firmų sąrašas, kuris ir tapo mano spontaniško pirkinio kaltininku:

Trumpai priminsiu, kad Grožio Draugo grožio dėžutes galima įsigyti www.groziodraugas.lt. Jų kaina -  20 EUR, tačiau vertė didesnė (apie 50 EUR). Dėžutės yra leidžiamos kartą per mėnesį (ši, pasikartosiu, jau šeštoji), jų turinys yra atskleidžiamas tik kai visos dėžutės yra išsiųstos gavėjoms, o faktas, kad išsiunčiamos jos yra praktiškai vienu metu, apsaugo nuo išankstinio turinio atskleidimo ir staigmenos sugadinimo.

Daugiau nedaugžodžiausiu, eime žiūrėti kas slėpėsi mano dėžutėje:


1. Lord & Berry lūpų blizgesys, 6 ml.
Kur galima įsigyti: www.lordandberry.com
Kaina: 19 EUR
Lord & Berry ženklas buvo vienas iš kelių ženklų, dėl kurių įsigijau dėžutę. Radinys džiugina, spalva ryški, bus pats tas pavasariui.


2. Bio2You dantų pasta, 100 ml.
Kur galima įsigyti: www.groziodraugas.lt
Kaina: 5,25 EUR
Aprašymas sako, kad pasta yra natūrali, su šaltalankiais, alavijais, ramunėlėmis, švelniai valanti bei stiprinanti dantų emalį ir dantenas. Bandžiusi nesu, tad kažką daugiau pasakyti galėsiu tik po bandymo. Ši priemonė gal ir nebuvo iš mano wish list'o, bet sunaudoti sunaudosiu.


3. Codage veido šveitiklis - kaukė, 25 ml.
Kur galima įsigyti: www.codageparis.com
Kaina: 20 EUR
Apie Codage iki šiol nieko nebuvau girdėjusi, tad ir bandžiusi nesu. Bus visai įdomu išbandyti ir vertinti. Nuojauta sako, kad šis veido šveitiklis bus geresnis už mano šiuo metu namuose turimą ir naudojamą.


4. Pilaten gilaus veido valymo kaukė, 6 g.
Kur galima įsigyti: www.groziodraugas.lt
Kaina: 2 EUR
Tai mineralinio purvo kaukė skirta užsikimšusių porų valymui bei veido atgaivinimui. Apie šią priemonę girdėjusi esu, tačiau vis neprisiruošdavau įsigyti ir išbandyti. Išbandysiu greitu metu ir parašysiu kokie įspūdžiai.

5. Uoga Uoga akių šešėliai, 1 g.
Kur galima įsigyti: www.uogauoga.com
Kaina: 12,90 EUR
Uoga Uoga dar viena firma, kurios produkcijos laukiau dėžutėje ir norėjau išbandyti. Tam yra kelios priežastys. Pirma - iki šiol aš nesu nieko bandžiusi iš Uoga Uoga, nors kuris laikas skaitinėju apie jų produkciją. Antra - tai lietuviška produkcija, tad besidomint kosmetika, manau, gėda neišbandyti tai, ką siūlo savos šalies gamintojai. Beje, skaičiau, kad ši firma neseniai pradėjo prekiauti natūralia dekoratyvine kosmetika, tad bus smagu išbandyti naujovę. Taip pat dėžutėje buvo Uoga Uoga Namo 20% nuolaida, kurios nepanaudosiu, nes Namas randasi Kaune, į kurį artimiausiu metu neplanuoju vykti.


6. Batiste sausas plaukų šampūnas, 200 ml.
Kur galima įsigyti: www.groziodraugas.lt
Kaina: 4,99 EUR
Batiste sausą plaukų šampūną aš jau turiu, esu apie jį ir rašiusi, tad ne itin ir nudžiugau jį radusi. Tikėjausi, kad jis aplenks mano dėžutę, bet ne visada gi gali sektis. Nieko, gavau tai gavau, rasiu kur realizuoti.


7. Veri Beri vaisinių juostelių pakelis, 50 g.
Šis skanus dėžutės priedas buvo pirmas prapakuotas ir sunaudotas dalykas. Veri Beri juosteles pas mus mėgsta visa šeima, tad visai smagu buvo jas rasti dėžutėje.

8. Mėginėliai - Marrakesh, les soins Bio.


Išvados

Nežiūrint į tai, kad dėžutėje radau jau turimą Batiste sausą šampūną, būsiu atvira ir pasakysiu, kad man asmeniškai ši Grožio Draugo grožio dėžutė yra greičiausiai geresnė už kovo mėnesio įsigytą. Daugiausia džiaugsmo atnešė rastos Lord&Berry, Uoga Uoga, Codage priemonės. Tiesa, truputį apėmė lengvas kartėlis kai pradariusi dėžutę nieko neradau iš Paese ar Malu Witz, nes šių firmų produkcijos nesu bandžiusi, tačiau norėčiau išmėginti. Na, bet negali gi visos dėžutės būti vienodos, turi kažkuo ir skirtis. Bendrai šią dėžutę įvertinčiau 4-iais iš 5-ių balų (- balas už Batiste buvimą ir Paese nebuvimą).
Šiam kartui tiek, ačiū, kad skaitėte ir padėk man, Viešpatie, susilaikyti bent porą mėnesių nuo grožio dėžučių pirkimo.

Iki kito karto!

- M - 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą