2016 m. balandžio 20 d., trečiadienis

EOS lūpų balzamas "Braškių šerbetas"

Vienokios ar kitokios konsistencijos ir formos lūpų balzamą galima būtų rasti pas kiekvieną moterį kosmetinėje. Greičiausiai netik pas moterį - nebe tie laikai, kai kosmetikos priemonės vyrams naudoti yra tabu, o priežiūros nori tiek moteriškos, tiek vyriškos lūpos. Vazeliną, lūpų balzamus naudoju nuo neatmenamų laikų, išbandžiusi jų esu ne vieną, vieni nuvilia, kiti pasiteisina ir norisi įsigyti dar kartą.
Kiek stebiu internete, tai gan populiarus ir moterų/merginų perkamas ir liaupsinamas yra EOS lūpų balzamas. Kadangi aš esu smalsus žmogus, taip pat mane puikiai veikia reklama, tai susigundžiau ir aš išbandyti taip giriamą, įvairių skonių parduodamą balzamą.
Ponai ir ponios, prieš jus - EOS:


Kur galima įsigyti: daugelyje prekybos vietų, bei internete. Aš pirkau iš parduotuvės Douglas
Kaina: apie 6 EUR
Sudėtis:Olea europaea oilBeeswaxCocos nucifera oilSimmondsia chinensis oilAromaButyrospermum parkii butterStevia rebaudiana leaf/stem extractTocopherolHelianthus annuus seed oilVaccinium angustifolium extractFragaria vesca extractPrunus persica extractLinalool.

Didžioji dalis sudėties yra saugi, naudinga lūpoms (drėkintojai, minkštikliai, antioksidantai, vitaminai), keletas ingredientų abejotini ir vienas (raudonu šriftu) nėra geras, nes dažnai sukelia alergijas, dirgina odą.


Mano įspūdžiai

Kaip matote pirmoje įkeltoje nuotraukoje, EOS siūlo ne vieno skonio balzamą, tad išsirinkti savo mėgstamą gali kiekviena. Kai aš pirkau savąjį, parduotuvėje buvo tik mėtinis ir braškių šerbeto, o aš mėtų kadangi nemėgstu, tai pasirinkimas susiaurėjo iki vieno vienintelio varianto ir čiupau braškinį. Iki balzamo įsigijimo buvau skaičiusi apie EOS tik teigiamą nuomonę, tad pirkau nežiūrėdama į gan nemažą kainą. Po įsigijimo ir pradėjus naudoti, atradau ir kitokią nuomonę apie šiuos balzamus - pasirodo šie dailiai pateikti ir išgirti balzamai, jau ne vieną spėjo gerai sualergizuoti ir internete nesunkiai galima rasti merginų/moterų nuotraukų su ištinusiomis ir gerokai paraudusiomis lūpomis. Na, man asmeniškai balzamas alergijos nesukėlė, matomai nesu jautri jo sudedamosioms dalims, arba tiesiog dar nespėjau jo "persivartoti", tačiau mano nuomonės apie EOS tai neišgelbės. Mano nuomone, EOS balzamai yra gerokai per daug liaupsinami, nes aš savajame neradau nieko stebuklingo, arba bent jau patenkinamo, kas skatintų pabaigus nusipirkti dar kartą. Pati balzamo pakuotė gan įdomi - apvali, ją atsukus galima iškart naudoti, nereikia tepti su pirštu, kas apsaugo balzamą nuo papildomų bakterijų, kurios į jį patektų nuo pirštų, tačiau standartinės balzamų pakuotės (kaip lūpdažių tūbelės) yra gerokai kompaktiškesnės kai kalba eina apie užimamą kosmetinės vietą. Kaina nėra maža, o kokybė kainos neatitinka. Kasdieniam vartojimui, jei lūpos per daug nesausėja, neskilinėja, gal ir tinka, bet jei lūpos probleminės, tai šio gaminio nerekomenduoju, nes drėkinimas toks labai jau minimalus. Kvapas. Prieš pirkdama tikėjausi, kad kvapas bus intensyvesnis (pauostyti prieš perkant neturėjau galimybės, nes pardavinėjami jie supakuoti), tad apibendrinant galiu pasakyti, kad man EOS balzamas tėra gerai išreklamuota, kitaip supakuota pigaus, kiekviename prekybcentryje randamo vazelino "Bučkis" pusbrolis. Jei reiktų įvertinti, vertinčiau 2 balais iš 5 (vienas balas už pakuotę, kitas už reklamą).

Ačiū, kad skaitėte. Jei bandėte EOS balzamus, kviečiu pasidalinti savo nuomone komentare.
Iki kito karto!

- M -

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą