2016 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Essence blakstienų tušas "Get Big Lashes"

Kosmetiką aš (ir tikrai ne aš viena) skirstau į tris kategorijas: pigi ir dažniausiai neverta jokio dėmesio, vidutinės kainos, kur galima rasti neblogų dalykų, ir brangi, kuri ne visada įkandama finansiškai, bet dažnai būna geros kokybės. Su pirma kategorija jau kuris laikas vengiau kontakto, nes laikiausi įsitikinimo, kad prekė negali būti gera, jei jos kaina vos euras ar keli. Logiškai galvojant, na kaip produktas gali būti geras, jei kainuoja panašiai tiek, kiek pora kilogramų cukraus prekybos centre (ne akcijos metu). Pasirodo, aš ne tokia jau ir teisi šioje vietoje. Pasibaigė mano blakstienų tušas, tačiau tąkart nusprendžiau pataupyti (po pasitaškymo ant grožio dėžučių) ir visgi išbandyti pigios kategorijos produktą. Nušuoliavau į Eurokos, patraukiau prie Essence stendo ir čiupau praktiškai pirmą pasitaikiusį blakstienų tušą. Tas tušas - Essence Get Big Lashes.


Kur galima įsigyti: parduotuvėse Drogas, Eurokos
Kaina: apie 3 EUR
Sudėtis:AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, ACACIA SENEGAL GUM, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, PENTYLENE GLYCOL, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, PANTHENOL, GLYCERIN, ACRYLATES COPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PVP, MYRISTIC ACID, ARACHIDIC ACID, BEHENIC ACID, OLEIC ACID, SORBIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77266 (BLACK 2), CI 77499 (IRON OXIDES).
Sudėtį nukopijavau iš oficialaus Essence internetinio puslapio. Kažin ar verta ją komentuoti, kai tušo kaina vos 3 EUR, o su akcija galima įsigyti vos ne už pusę kainos. Aš iš šio tušo gydomųjų, maitinamųjų ir drėkinamųjų savybių nesitikėjau, aš tikėjausi vizualaus efekto ant blakstienų,

Ant pačio tušo žadama, kad blakstienos bus tris kart juodesnės, bei informuojama, kad priemonė yra oftalmologų patikrinta.


Grįžusi namo ir iškrausčiusi pirkinius dar minutę sudvejojau, kad gal be reikalo aš jį pirkau, gal reikėjo geriau netaupyti ant tušo, bet visos abejonės išsisklaidė, kai nurūkau prie veidrodžio išbandyti ką gali mano naujasis kosmetinės draugas iš Essence. Tikėsite ar ne, bet likau labai maloniai nustebinta ir dabar kai tik su draugėmis pasisuka kalba apie kosmetikos priemones (paskutiniu metu dažnai ta tema pasisuka, neretai mano iniciatyva), tai vis pasipasakoju, jog atradau tušą už nedidelę kainą, kurį labai smagu naudoti.
Konsistencija nėra nei per skysta, nei per tiršta, blakstienas padažo vienodai, nesulipina, po kurio laiko tušas nepradeda trupėti. Šepetėlis didelis ir tankus, patiks toms, kam nepatinka tušai guminiais šereliais. Akių taip pat nesualergizavo man, o vakare einant valytis makiažo, tikrai lengvai nusivalo, tereikia pora kartų perbraukti su makiažo pėdsakus nuo veido naikinančia priemone. 
Ar tušas man patiko? O taip! Ar rekomenduočiau jums? Ir dar kaip! Minusai? Aš asmeniškai jų neradau. Na gal tik pakuotės Essence nėra visai mano skonio, bet gi ne pakuotę ant blakstienų tepame, o tai kas toje pakuotėje.
Apibendrinant galiu pasakyti, kad Essence Get Big Lashes blakstienų tušas tikrai yra vertas dėmesio, nes būdamas gaminiu už nedidelę kainą, kokybės atžvilgiu nė nemirktelėjęs nugalėtų ne vieną gerokai už save brangesnį kitos firmos varžovą. 

Jei turite ką parekomenduoti iš Essence firmos, kas jums taip pat pasiteisino kokybės atžvilgiu už nedidelę kainą, mielai lauksiu rekomendacijų.

Iki kito karto!

- M -


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą